گوشی رویایی با قیمتی باورنکردنی!
 
welcome too play tech site
اخبار از دنیای باحال تکنولژی

مشخصات کلی این دستگاه جدید، تقریبا شبیه به سایر نمونه‌هایی است که این شرکت، چندی پیش آن‌ها را معرفی کرد بود. اما یک ویژگی بارز در این مدل باعث می‌شود تا اکسپریا سولا را متفاوت‌تر از سایر اعضای خانواده Xperia در نظر بگیریم؛ آن‌هم به دلیل وجود قابلیت لمس شناوره.

sony-xperia-sola-tags-in-4.jpg

این ویژگی جالب صفحه نمایشگر Xperia Sola به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون تماس انگشت خود روی صفحه و تنها با اشاره یا بالا و پایین بردن آن بتواند به انجام کارهایی نظیر مرور صفحات اینترنت بپردازد.

این گوشی در زمان عرضه با اندروید ۲.۳ (با قابلیت به‌روز رسانی به اندروید 4.0) به‌فروش خواهد رسید. پردازنده دو هسته‌ای ۱ گیگاهرتزی ST-Ericsson U8500، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، رم ۵۱۲ مگابایتی و صفحه نمایش ضد خش ۳.۷ اینچی Reality Display با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ از جمله مشخصات بارز این گوشی جدید است.

همچنین Xperia Sola دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است که قابلیت‌های فوکوس خودکار، ثبت تصاویر پانوراما و ضبط ویدیوهای 720p را دارد. از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی را می‌توان به داشتن NFC، Xperia SmartTags، xLOUD و صدای ۳ بعدی اشاره کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 10:44
amin.f

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome too play tech site و آدرس playtech.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 5876
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1